Kategóriák
Webshop menedzser

Szükség van az online marketingre?

Az elmúlt néhány évtized során rengeteget változtak az emberek vásárlási szokásai. Korábban magazinokból, a televízióból, vagy a rádióból értesültünk a legújabb termékekről és szolgáltatásokról, azonban ma már egyre több vásárló kezdi meg és fejezi be a vásárlási folyamatot az interneten, online keretek között. Sőt, szinte mindenki. Édesapám 74 éves, le nem teszi a tabletet, ott olvas újságot, keres rá dolgokra, videózik. Édesanyám szerintem a Facebook legaktívabb usere. Nem kell mondanom, hogy 15 éves lányomtól mennyit tanulok az Internetről, a YouTuberól, vagy az Instagramról. Egyszóval mindenki online.

Ez csupán egy remek bizonyíték arra, hogy az online marketing működik, méghozzá nagyon is hatékonyan, illetve hogy minden modern cégnek foglalkoznia kell vele, ha el szeretné érni korunk vásárlóit. Akkor is, ha azt hiszi, hogy nem. Ilyenek pl. az éttermek vezetői, akik nem képesek elfogadni, hogy egy étterem ma már nem csak a jó ételekből és az udvarias pincérekből áll.

Fontos, hogy még ha nem is túl mélyen, de minden cégtulajdonos tisztában legyen az online marketing alapjaival, hogy hatékonyan használhassák a legújabb marketingeszközöket, és megfontoltabb döntéseket hozhassanak kampányaik kialakítása és futtatása során.

Ha te is ilyen cégvezető vagy, esetleg szimplán csak érdekel, hogy mi fán terem az online marketing, akkor ez a rövid összefoglaló neked szól!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük