Kategóriák
Webshop menedzser

Hogyan lehetsz online marketing menedzser?

A piacképes gyakorlati tudás és az oktatásban tanult elmélet között gyakran óriási az űr. A gyakorlat rengeteget számít, de ez még nem minden. Ahhoz, hogy valakiből igazán jó marketing menedzser legyen, ismerni kell a szakma alapvető ágait és a lehetséges fejlődési irányokat is.

Ha még a marketinges karriered elején jársz, vagy már sikerült tapasztalatot szerezned a szakma valamely ágában, jó helyen jársz. Ebben a cikkben megmutatom egy marketing menedzser feladatait, az online marketing szakma alapvető ágait, a lehetséges fejlődési irányokat és tippeket a tudásépítéshez.

A marketinget nem iskolában fogod megtanulni. A felsőoktatás kiváló eszköz arra, hogy elsajátítsd az elméleti alapokat, és el tudd dönteni, hogy milyen irányban szeretnéd továbbképezni magad. Önmagában azonban nem elég arra, hogy marketing menedzsert faragjon belőled. A piacképes gyakorlati tudás és a felsőoktatásban tanult elmélet közötti űr feltöltése már a te feladatod.

A szakma villámgyorsan változik. Megszámlálhatatlanul sok eszköz áll rendelkezésünkre, napról napra bukkannak fel új megoldások, vagy tűnnek el már elavult módszerek. Megmutatom, hogy mi kell ahhoz, hogy átlásd az online marketing területeit és ne vessz el a tengernyi újításban.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük