Kategóriák
Webshop menedzser

Az online marketing eredményessége

Az online marketing a leghatékonyabb marketing forma ma, ha jól csinálják. Sajnos az online marketing tanácsadói piac ma nagyon felhígult, gyakorlatilag minden végzettség és tapasztalat nélkül bárki lehet online marketing tanácsadó. Így gyakran hallani, hogy egy cég már sok marketing tanácsadót kipróbált, de az online marketing nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.

De mit várhatunk el az online marketingtől, ha azt szakértő marketingesre bízzuk? Az alábbi ábra egy fogorvosi rendelő weboldalán történt bejelentkezéseket mutatja. Összehasonlítottuk az előző év (itt  még nem volt koronavírus válság) és az elmúlt 30 nap, gyakorlatilag 2020 november bejelentkezéseinek számát és azok forrását. Az adott fogorvosi rendelőnél (Lévai Dental Kft.) a bejelentkezések száma összeségében 56.75%-al nőtt, melyből legnagyobb rész a Google, azaz a keresőotpimalizálás növekménye. Érdemes kiszámolni, mennyi plusz bevételt hoz egy-egy cégnek 56% forgalomnövekedés, gyakorlatilag hirdetési költség nélkül. Az adott fogászat a rendelő bővítésén és új fogorvosok felvételén dolgozik, minden kapacitásuk a maximumon van. Nos, ez az online marketing eredménye.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük